torsdag 25 november 2010

Sovit för mycket?

Kan man sova för mycket? Speciellt när man är sjuk? Jag funderar på om det är de jag gjort dom senaste dagarna för igår kunde jag verkligen inte somna. Jag låg och vred och vände på mig i timmar, till efter klockan två... :( Det kan även bero på att jag igår kväll fick migrän och det tog ett bra tag innan tabletterna hjälpte och det började släppa. Eller så var jag inte tillräckligt trött, ja jag vet inte men trött är jag i alla fall idag. Sjukt trött när klockan ringde i morse. Men nu är jag upp och inte lika trött längre. Snart dags att bege sig ut i snön och promenera mot Stureplan för att möta upp gruppen och sätta igång med grupparbetet. Sen mot idrottsmuseet sen hem och plugga, fullt upp idag.
Have a nice day in the snow :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar