fredag 26 november 2010

It's over and done with

Nu är det helg, så skönt! Under förmiddagen hade vi redovisning av grupparbetet och det gick jätte bra. Efter lunch var det dags för alla proven. Vi började med två skriftliga prov. Det första provet rättades direkt när man lämnade in de och jag hade 2 fel så jag är godkänd! Då fick man det andra provet och de får vi tillbaka på måndag. När dom skriftliga proven var gjorda så var det dags för det praktiska provet plus att vi fick göra några case. Båda dom grejerna gick bra och jag blev godkänd, så skönt att ha det gjort :)

Nu är det snart dags för träning. Jag och AK ska köra lite styrketräning innan spinningpasset börjar. Sen ikväll blir det en lugn kväll hemma, är trött så hoppas jag kan sova bättre i natt nu när alla proven är gjorda :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar