lördag 27 november 2010

Min dag

Enligt listan ska jag idag skriva om min dag. Jag kan nog inte påstå att det varit den mest roliga dagen men here we go :)
På förmiddagen stack jag till gymmet och tränade i två timmar. Körde styrketräning och ett spinningpass. Efter de gick jag runt i Fältan en stund, tittade på böcker och lite annat smått och gott :) Hem, duscha, äta lunch och sen börja tvätta. Idag var det även dags för lite städning, känns som evigheter sen. Började med att gå ner i källare och hämta adventsgrejer så nu har dom kommit upp. Var även duktig och satte in en massa papper i pärmar och sorterade upp lite bland alla skolpapper. Tråkigt att göra men skönt nu när allt är gjort. Gick ganska bra då jag hade fin julmusik i bakgrunden, måste ju komma i stämning till första advent i morgon :)

Nu ikväll händer inte så mycket, kom in i en trötthetssvacka efter middagen så nu blir de nog film och godis. Förhoppningsvis ska inte min granne ha fest även ikväll så ska inte ha något som stör mig denna kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar