tisdag 16 november 2010

2 dagar kvar

Den här veckan har vi fått ett par schemaändringar vilket har lett till att vi i morgon ännu en gång inte har Drama då vår lärare fortfarande är sjuk. Istället har vi testledareutbildningen och går lite längre än vad vi skulle gjort i morgon. Sen på torsdag fortsätter den kursen och vi går även längre denna dag, slutar vid fem tiden. MEN sen på fredag är vi lediga :) Ska bli jätte skönt att få vara lektionsfri en dag men tyvärr kan jag inte påstå att jag/vi kommer vara lediga. Då ska jag och EP sitta och jobba med vårt grupparbete som ska redovisas nästa fredag och är examinationen för pedagogikkursen. Nästa fredag har vi även provet i testledareutbildningen så kommer bli en hel del plugg nästa vecka, ja även i helgen för jag ligger lite efter nu i pluggande. Har varit så trött och omotiverad sen lovet att jag inte tagit tag i pluggandet ordentligt. Men det ska bli ändring på de, snart :)

2 kommentarer:

  1. Låter bra att du hittat mer energi, svårt i det här mörkret. När är skolan klar helt?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag hittat så mkt energi i detta mörka väder så försöker med mentalenergi istället :)
    Hela utbildningen är klar första veckan i juni så vi går ett år.
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera