söndag 7 november 2010

Vardag igen

Jaha då var lovveckan slut och i morgon ska man tillbaka till skolan igen, jösses vad fort den här veckan har gått. Känns bara som att jag varit ledig i två dagar, fattar inte hur en vecka kan gå så fort. Det har i alla fall varit skönt med lite ledighet och jag antar att man snart kommer in i vardagen igen, som man alltid brukar göra. Bara fem dagar sen är det helg :)

Nu när jag är tillbaka hemma så innebär det att jag inte får nån av våra söta hundar som sällskap i sängen. Min söta lilla Snuttis har varit super kelig nu när jag var hemma, he was craving attention and affection, min lilla sötis :) Sen storsyrran åkte in på sjukhus så har hennes hund bott hos föräldrarna och hon är duktig på att ta plats vilket har inneburit att min Snuttis fått stå åt sidan så nu när jag kom hem så passade han på :) Han vet att jag inte kan motstå hans söta ögon och härliga personlighet så jag skämmer bort honom så mycket jag bara kan. Men som sagt det vet han och är duktig på att utnyttja :) Kommer bli tomt nu utan min söta Snutte men bara 6 veckor tills jag har jullov, så både han och jag får hålla ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar