söndag 21 november 2010

Sick....

Trots att jag sov middag två gånger igår var jag trött och hade inga problem att somna igår kväll. Sov i 10 timmar i natt men kan tyvärr inte säga att jag känner frisk idag. Jag är fortfarande trött och nu mår jag lite illa också. Tror att det kan bero på att jag knaprade i mig såna där förkylnings piller när jag vaknade men har ännu inte ätit frukost. Äta dom på tom mage kanske inte är det bästa. Men jag är inte hungrig.... Men ska försöka få i mig nån macka eller nåt.
Jag har även ont i kroppen idag, usch vill inte vara sjuk :( Nej nu bestämmer jag mig för att idag är sista dagen jag är sjuk och i morgon är jag pigg och frisk igen. Jag får helt enkelt ta denna dag till att bli bra igen, sova lite mer och vila. Skulle ju behöva plugga men får se hur mycket jag orkar idag. Tur att proven inte är förens på fredag, ger mig ju några dagar till att plugga på.
Frukost var det ja :)

1 kommentar:

  1. Ta en riktig slappar dag, lägg dig i soffan med ditt täcke och en bra film. Har hört att cola är bra när man mår dåligt. Krya på dig.

    SvaraRadera