onsdag 12 januari 2011

Wednesday

Då har halva veckan gått och vart den tagit vägen kan jag inte riktigt svara på, den har bara försvunnit. Hoppas att dom sista två dagarna går lika fort.

Idag började vi en ny kurs - ledarskap. Vi hade bara lektion till lunch men av de vi hann göra så verkar det vara en bra kurs. Nu har vi den kursen till och med tisdag sen är den avslutad.
Efter lunch var det klasskampen och idag var det volleyboll. Efteråt så åka jag och AK till Cykloteket där AK shoppade nya spinningskor. Sen bar det självklart iväg till gymet. Först blev det 40 minuters styrketräning och sen en timmes spinning (så AK kunde inviga sina nya skor) :)
Nu är jag trött och utslagen i soffan och inte är de något bra på tv ikväll så frågan är om man ska bädda ner sig i soffan och läsa bok. Jag har ju en ny bok som ligger och väntar på mig :)

2 kommentarer:

  1. Hur lång är utbildningen? Låter superskoj.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hela utbildningen är ett år så är vi är klara till sommaren (den 10 juni). Ja det är faktiskt jätte roligt, många olika ämnen så kommer ge oss en bred grund att stå på :)
    Hoppas du mår bättre o att dom kan börja utredningen nu så du får svar.
    Kram

    SvaraRadera