onsdag 19 januari 2011

Behöver er hjälp

I utbildningen jag går ingår HPB (hälsoprofilbedömning) och för att bli godkänd på kursen måste jag göra 5 stycken profiler, dvs jag behöver personer som ställer upp. Jag har redan 2 personer och en som är kanske så behöver 2 till. Någon som är intresserad??

Det som gäller är att dom kommer göras på lördag, alltså den här veckan, på skolan, alltså Bosön på Lidingö. Det är inget som är jobbigt utan de jag kommer göra är att ställa lite frågor och sen mäta skelettet. Efter de kommer ni få cykla i ca 12 minuter på 50% av er maximala förmåga, så även här inget som är jobbigt. Sen är det klart! Det tar ungefär en timme per person och jag har bokat skolan från klockan 11 så jag är flexibel med tider så det kommer gå att få ihop med en tid som passar er. Så, någon som vill ställa upp?
En HPB kostar ungefär 1500kr och uppåt att göra och nu skulle ni alltså få den gratis, tänka vad bra så passa på!!

2 kommentarer:

  1. Synd att man inte bor i Stockholm :(

    SvaraRadera
  2. Ja vad synd för annars hade du kunna få göra en HPB gratis :)
    Du verkar gilla träning lika mkt som jag, vad kul :)

    SvaraRadera