fredag 21 januari 2011

Tradition...

Veckan har gått fort och nu är det redan helg.
Idag fortsatte vi med träningsvägledning och gick igenom träning för barn och ungdomar på förmiddagen och sen på eftermiddagen träning för gravida. Vi körde även ett pass för äldre där vi använde hantlar och slangar som hjälpmedel. Jätte bra att vi får köra ett sånt pass om man någon gång kommer instruera äldre.

Efter skolan blev det träning med AK och ML. Innan spinningpasset körde igång hann vi med nästan en timmes styrketräning. Jag har sån grym träningsvärk i magen och rumpan från träningen i onsdags så det var liiite jobbigt idag med styrkan men man ska väl träna bort träningsvärk så jag hoppas de är bättre i morgon.
Idag var ÄNTLIGEN min favoritinstruktör tillbaka efter 6 veckors semester. Vi fick köra ett hårt och super jobbigt uthållighetspass.
Nu när hon varit borta så länge så blev jag idag påmind om varför hon är min favoritinstuktör. Jag hade nästan glömt bort vad det är jag tycker är så himla bra med henne, eller näe inte glömt bort, men det var så himla roligt att äntligen få köra igen med henne :) Längtar redan till nästa pass :)
Efter träningen åkte vi och åt sushi och snackade lite strunt :) Förra fredagen blev det också sushi efter träningen (och har ju blivit de förr) så man kan ju nästan säga att det är en tradition :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar