lördag 22 januari 2011

Lördag men ändå som en vardag

Helgen är här men har ändå spenderat hela dagen i skolan. Vid halv nio plockade Ulle upp mig med bilen och vi åkte till skolan då vi skulle göra HPB på en massa folk.
Varje HPB tar lite mer än en timme att göra och idag har jag gjort 4 stycken (plus att jag själv var med på en då NG gjorde en på mig) så det tog mig hela dagen. Blev inte så mycket tid mellan varje person men lika bra att köra på och få så många som möjligt gjort under dagen.
Det gick i alla fall bra, inga större problem stötte jag på och det var kul att få göra på några andra utöver mina klasskamrater även om mina vänner som ställde upp också tränar och rör på sig och inte kan räknas som soffpotatisar, hihi :)
Än en gång, tack kära vänner för att ni ställde upp, jag uppskattar de verkligen!

I morgon kanske man kan få sovmorgon :) Skulle vara skönt att få en morgon den här veckan då jag slipper vakna till väckarklockan (även om jag idag och någon dag tidigare i veckan har vaknat innan klockan har ringt). Men jag kan i alla fall få ligga kvar i sängen och dra mig en stund och bara ta det lugnt på morgonen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar