onsdag 26 januari 2011

Snopet

Har sett fram emot träningen hela dagen och när jag kommer till gymet nu ikväll så står det två från sats utanför och meddelar att gymet är stängt pga strömavbrott. Jaha, vad gör man då, tänkte jag..... Det är fortfarande en himla massa nyårslöftstränare på gymen så alla pass är ju fullbokade i flera dagar i förväg så att springa iväg till ett annat gym så här i sista stunden funkar ju inte. Jag hade även bara tagit med mig spinningskor så att springa på ett löpband eller göra annat gick inte heller så bra så det slutade med att jag promenerade en sväng.

Tyckte lite synd om mig själv på vägen hem då jag inte fick träna så jag köpte med mig sushi hem :) Nåt gott var jag tvungen att unna mig när mina planer blev ändrade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar