måndag 17 januari 2011

Bra dag

Då var måndagen avklarad, gick fort.
Vi fortsatte vår ledarskaps kurs i skolan - lika intressant som tidigare och i morgon är tyvärr sista dagen av kursen. Idag pratade vi mycket om vår klass som en grupp och beroende på vad för olika personlighetestyper vi är vilka problem som kan uppstå. Vi fick besvara några frågor, som bland annat om vad som höjer respektive sänker stämningen i klassen och hur vi hanterar konflikter. Ja det ledde till en del diskussioner och vissa saker börjar komma upp till ytan så känns som om det snart kommer att behöva ventileras lite i klassen, intressant säger jag bara :)

Efter skolan blev det träning - måndag innebär ju spinning och så även idag. AK har ont i halsen så jag fick träna utan henne idag, hoppas hon snart är frisk så jag får tillbaka min träningskompis :)
Nu ikväll hade jag tänkt att kolla runt lite efter praktik men det har inte gått så bra och nu kommer jag säkert fastna framför idrottsgalan och inte få nånting gjort. MEN jag har i alla fall skickat i väg ett mail om praktik. Tror tyvärr dock inte att chanserna är så stora på att jag ska få göra praktik där men man kan ju alltid fråga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar