fredag 7 januari 2011

Inte mycket....

Inte mycket jag fått gjort idag. Men jag intalar mig själv med att jag passar på att slappa eftersom ledigheten snart är över.
MEN jag faktiskt tränat idag så något bra har jag gjort. Även idag blev det ett cykel och core pass. Jag behöver verkligen träna core så jag har funderat lite på hur jag ska kunna få in några såna pass per vecka i mitt tränings schema. Kanske jag skulle träna på lunchen två dagar i veckan i skolan. Ja, det tåls att fundera på hur jag ska pussla ihop detta. Jag har ju "mina" pass som jag INTE vill avstå ifrån eller flytta på och då blir det inte så många dagar kvar att få till corepass på. Men jag ska nog kunna lösa det på något sätt.

Nu ikväll har jag date med soffan. Det är vi och på spåret och nu lets dance. Sen är de väl inte så mycket annat att slötitta på så frågan är ju om det ska bli film eller läsa bok..... Det återstår att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar