söndag 2 januari 2011

I'm back with my old friend

Det har inte blivit mycket träning på sistone, av olika anledningar, men nu suger det ordentligt i träningstarmen så idag körde jag ett pass. Det var som en liten reunion med cykeln :)
Det som gjorde träningen extra rolig var att en av "mina" gamla instruktörer är tillbaka. Hon har varit mammaledig men nu är hon som sagt tillbaka på sadeln. Hennes pass är jätte roliga och jobbiga och idag var inget undantag. Det var underbart skönt att få köra ett hårt träningspass igen. Nu är det slut på slappandet och det är träning som gäller!!


2 kommentarer:

  1. Viktigt det där med instruktörer. Vissa får en att ge järnet, vissa inte.

    Ska också komma igång så fort jag vet att jag är helt bra.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt Fröken Svensson. Det är jätte viktigt, a och o tycker jag för att det ska bli en lyckad träning.

    Hoppas verkligen du blir frisk snart och får vara frisk för nu har du haft otur ett tag. Men jag tror att det kommer bli ditt år nu! :)
    Kramkram

    SvaraRadera