måndag 31 januari 2011

Ur form

Har varit trött och seg hela dagen vilket har gjort att jag varit på dåligt humör och lätt irriterad. Jag tror att det beror på att jag sov så himla dåligt i natt och då varit grymt trött idag så jag hoppas att jag efter en godnatts sömn kan känna mig på bättre humör i morgon.

Men idag började vi en ny kurs, oavsett mitt humör :), och den är bra. Coaching håller vi på med som är jätte svårt så här i början. Man vill ju ge massa råd och säga saker som man inte bör säga under ett coachingsamtal, men man lär sig väl och kommer in i tänket snart hoppas jag. Vi får fortsätta öva både i morgon och på onsdag så de kommer nog mer och mer.

Efter skolan åkte jag och ML till träningen. Är ju måndag vilket innebär spinning. Vet inte om det var fel på min pulsklocka idag eller om det var mig det var fel på..... Jag kom aldrig upp i puls ordentligt och sen gick min puls ner väldigt snabbt, betydligt snabbare än vad den brukar så känns lite skumt. Jag kanske har nånting i kroppen.... Kanske något som bidrar till den mindre bra dagsformen? Det är bara att avvakta och se hur det är i morgon för jag känner mig inte sjuk eller som om nånting är på g.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar