lördag 8 januari 2011

Nyårslöften

Nu har träningsvärken kommit rejält, speciellt i armarna. Men som jag sagt förut, träningsvärk är bra, då vet man att man gjort något bra :)
Idag blev det återigen träning, passar på nu innan vardagen drar igång igen. Dagens träning blev accelerationsintervaller. Det är ju så grymt jobbigt men som alltid, så skönt när de är avklarat :)

Som vanligt vid den här tiden på året så är det fullt med folk på gymet. Alla med nyårslöften om att börja träna men vi vet alla att det dröjer inte så länge innan många droppar av. I slutet på februari/början på mars så är det " vi vanliga" som är kvar plus några nyårslöftare som faktiskt lyckats hålla sig kvar.
Men det är lite jobbigt med så mycket folk nu men det gäller bara att man bokar sina pass i tid så får man ju träna som vanligt men det är tråkigt när man vill spontan gå på något pass och ALLT är fullbokat. Men som sagt, de kommer snart vara som vanligt igen.

I eftermiddags kom JL hem till mig på en fika. Vi har inte träffats sen hennes fest så det var ett bra tag sen så vi hade lite att snacka om. Det var jätte kul att ses igen, och som jag ofta säger, det får inte dröja lika länge till nästa gång :)

Inget bra på tv ikväll så nu är frågan om jag ska lägga mig och läsa eller om jag ska titta på film. Nja, jag tror faktiskt att boken lockar mer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar