söndag 9 januari 2011

Sista lediga dagen

Varför ska alltid lediga dagar gå så fort. I och för sig så tycker jag även att vardagarna går fort men lediga dagar går faktiskt ännu snabbare. Ja, idag är det sista dagen på lovet och i morgon börjar verkligheten igen. Lovet har varit bra, lugna och sköna dagar med familjen och sen lite egen tid här hemma i Stockholm, som bla har använts till att komma igång med träningen igen.

Idag blev lite av en sån där fixar dag innan vardagen sätter igång igen så jag har tvättat och fixat lite hemma. Men sen har jag faktiskt även idag tittat på Tour de ski, måste ju se avslutningen.
Men jag har inte legat på sofflocket hela dagen utan efter skidåkningen så var det min tur att träna. Idag var det återigen dags för att få köra med en av mina favoritinstruktörer (hon som är tillbaka från mammaledigheten). Det var ett jätte roligt pass men riktigt jobbigt. Det var inspirerat från dagens etapp i Tour de ski så det var många backar och branta backar. Men det är ju skönt med jobbiga pass so I like it :)
Som jag sagt många gånger tidigare så är det så otroligt viktigt med bra instruktörer och hon som har passet idag är riktigt bra, är så roligt att hon är tillbaka. Jag har 3 instruktörer som är mina favoriter och hon är en av dom. Sen har jag ju en av dom som min absoluta favorit och hon är snart tillbaka igen, bara 2 veckor kvar tills jag får köra med henne igen, längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar