måndag 10 januari 2011

First day back

Ja då var första skoldagen avklarad, en väldigt soft start kan man säga. Vi var i skolan i ungefär en och en halv timme idag bara. Det var som sagt planering inför morgondagens konvent som stod på schemat och det mesta var under kontroll så var inte så mycket som behövde göras.

Ikväll blev det träning med AK, accelerationsintervaller och det var grymt jobbigt men som alltid så skönt efteråt.

Under förmiddagen och eftermiddagen så har jag surfat runt lite för att få inspiration till praktik. Vi ska göra 4 veckors praktik nu under våren och jag vet fortfarande inte riktigt vart jag skulle vilja göra den. Jag har några idéer men är fortfarande osäker så får ta mig en funderar. Någon som har något bra tips??

Nu blir det tv och sen tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av lite choklad också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar