måndag 10 januari 2011

Segt

Nu är det vardag igen och det var grymt segt att komma upp i morse. Det blev snooze i 20 minuter innan jag orkade ta mig upp från sängen men det är bara att vänja sig, i morgon måste jag upp ännu tidigare. Idag börjar vi faktiskt inte förens klockan 12:30 men jag tyckte det var lika bra att komma upp i tid så man vänjer sig. Men det har ju blivit så att jag lagt mig ganska sent nu under ledigheten så hade svårt att somna igår så blev inte så många timmars sömn i natt men planen är att jag då kommer somna tidigare ikväll och då få det lättare att komma upp i morgon bitti.

Vi börjar som sagt skolan med en halvdag, en planeringsdag, soft :) I morgon har vi ett konvent så dagen kommer gå åt till att göra dom sista förberedelserna inför de. Skönt med en mjukstart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar