söndag 2 januari 2011

Happy New Year


Andra dagen på nya året är nu här och jag är nu tillbaka hemma i Stockholm. Resan hem med SJ idag gick faktiskt ganska smärtfritt, inga större förseningar att tala om.

Det har varit en lugn och skönt tid i Öret men nu är det skönt att vara hemma igen. Fast det kommer självklart bli tomt utan min Snuttis här, även utan syrrans barn. Vem ska jag nu åka slalom med?!

Nyårsafton friades på två ställen. Först var jag ute hos syrran med familj. Dom hade bjudit dit några vänner så det var en hel hög med ungar med (9 stycken om man räknar syrrans barn). Vi åt en jätte god middag och sen spelade vi wii. Det blev danstävlingar och även lite sång (om man nu kan kalla de för sång...) Kul var det i alla fall! :)
Barnen var trötta så det blev några fyrverkerier redan klockan elva sen avslutade vi partyt och jag åkte hem till föräldrarna där festen var i full gång så jag skålade in de nya året med dom. Gamlingarna (dvs föräldrarna med gäster) var inte alls trötta så dom höll på ett tag till men vid halv två gav jag upp och gick och la mig.

Jag tycker inte alls att det känns som ett nytt år, vet i och för sig inte hur det ska kännas men 2011 är det oavsett vad jag känner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar