fredag 1 oktober 2010

It's over and done with

Äntligen är det helg och alla prov för veckan är gjorda. Fysiologiprovet idag var inte direkt det minsta provet jag gjort. Det bestod av 16 sidor så det tog sin lilla stund att svara på alla frågor. Jag skrev och skrev och skrev tills jag hade ont i handen och jag tror att dom flesta delarna gick okej förutom den sista delen. Jag fick black-out på ett par saker men men, inte så mycket att göra åt. Nu är det i alla fall gjort och det känns skönt, kan man i alla fall släppa det ett tag, tills man vet om man får göra om någon del eller inte (men tror det kommer bli minst en del som jag får göra om).

Efter provet åkte jag till gymet och körde ett tufft spinningpass, så skönt att få rensa hjärnan lite. Sen har det ju inte blivit så mycket träning i veckan så det var skönt att få köra ett ordentligt pass. Nu ikväll blir det liggläge i soffan hela kvällen, kommer säkert att somna tidigt fast känner mig lite piggare nu efter träningen så nu ska jag titta på tv en stund, och äta lite gottis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar