tisdag 26 oktober 2010

Trött eller bara förvirrad?

Träningsvärken kommer komma som ett brev på posten i morgon, känner redan att den är på väg. Idag fortsatte vi våra tester i fysprofilen och oj vad jag känner mig dåligt tränad efter dagens resultat, här måste tränas säger jag bara!!
Idag gjorde vi 150 meters testet. Man kan även kalla de för "idioten". Det är 6 koner, 5 meter mellan varje och så springer man till första konan, rundar och tillbaka till start, rundar och springer till andra konan, rundar och tillbaka till start, osv osv tills man gjort alla och det blir då 150 meter. Väl i mål får man vila i 3 minuter innan man gör om det igen. För att få "godkänt" ska man inte vara sämre än 2 sekunder på andra rundan. Jag trodde inte jag skulle klara de men de gjorde jag, hade 1.7 sekunder sämre andra rundan så jag fick godkänt :)
När testet var färdigt gick vi vidare till dom andra testerna, bänkpress, dips, brutalbänken och gripen. ALLA dom resultaten måste helt klart förbättras, inte alls godkänt enligt mig själv. Jag avslutade med brutalbänken och då var jag sååååå trött så hela kroppen skrek "sluta, vill vila". Man hänger nästan upp och ner och när jag hängde där så snurrade hela rummet och jag kunde verkligen inte köra så bra som jag hade velat. Men ska göra om den igen efter lovet för att se om det går bättre då. Men som sagt, de ska helt klart förbättras så nu gäller det att sätta upp nya mål :)

Jag var helt slut i kroppen när vi slutade skolan men tro inte för de att jag åkte hem och la mig på soffan resten av kvällen utan jag åkte till gymmet och körde ett stenhårt spinningpass. Men nu kan jag säga att jag är mer än helt slut och träningsvärken är redan på väg ut i kroppen. Efter spinningpasset så snurrade de så där igen så de är nog kroppens sätt att säga att jag behöver vila lite nu :)
När jag kom hem och duschade så tyckte jag att det var sånt konstigt schampo men tänkte inte mer på de. Men insåg ju när jag skulle ta balsam att det var ju balsam jag tog första gången och inte schampo. Frågan är nu, är jag så trött så jag inte fattar vad jag håller på med eller är jag bara förvirrad??
Hur som helst nu är det soffan som gäller resten av kvällen, helt slut så måste ladda om för morgondagen då de är nya tester som ska genomföras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar