onsdag 20 oktober 2010

Comhem

Var på studiebesök idag under förmiddagen och hann inte mer än hem innan gubben från comhem ringde och sa att han var på väg hit. Väl här så ser han att det inte är så konstigt att mitt internet inte fungerar som det ska då den som installerade uttaget i denna lägenhet nog inte visste vad han sysslade med. Denna person har bara kopplat in halva uttaget, dvs inte alla kontakter som satt i, så det är inte konstigt att signalen är så himla dålig. När han väl hade fixat de fick jag till och med bättre bild på tv'n men tyvärr fungerade fortfarande inte mitt trådlösa internet då modemet är trasigt. Men han fick i alla fall igång modemet så det fungerar om jag kör med kabel men det trådlösa kommer inte igång förens jag får ett nytt modem, som nu comhem har skickat, får se hur lång tid det tar innan jag får de. Skönt i alla fall att veta vad som är fel och att det kommer att ordna sig.

När det väl var ordnat så skulle jag plugga men känner mig jätte hängig idag och mår inge vidare, har ont i kroppen, ont i huvudet och trött så jag somnade och vaknade för en stund sen. Skönt att sova då jag verkade behöva de men inte alls bra när man verkligen behöver plugga.... Vi har ju anatomi prov på fredag och jag har än så länge inte lärt mig ens en enda muskel av dom vi ska kunna. Herregud hur ska jag få in allt på bara en dag??? Något bra studietips någon??

1 kommentar:

  1. Det där klarar du =) Läs igenom det några gånger (då du vilar i sängen) så sätter sig mer än man tror. Jag lär mig mer då jag har lite musik i bakgrunden och det är inte är knäpptyst, då blir jag rastlös och det känns trist att plugga. Tänk att det är kul så borde det bli lättare :)
    Lycka till!

    Kramar!

    SvaraRadera