onsdag 13 oktober 2010

Tidig onsdag

Jag är redan hemma, så skönt att för en gångs skull sluta tidigt :)
Vi började dagen med anatomi prov vilket var uppdelat i två delar. Den första delen som var rörelseanalys fick vi göra två-och-två. Jag och ML blev ihop parade och det kändes som om det gick ganska bra för oss. Efter rörelseanalyserna började andra delen på provet som var ett "vanligt" prov, alltså vi skrev enskilt. Det kändes faktiskt helt okej, ett par saker jag inte kunde och som jag nu efteråt vet att jag har fel på men ska i alla fall ha klarat mig.
Under tiden vi skrev provet så rättade vår lärare rörelseanalyserna vi gjorde innan så vi fick tillbaka dom redan idag och jag och ML skrev alla rätt på den delen, känns riktigt bra! :)
Känns så skönt att ha ännu ett prov gjort, bara 4 kvar innan höstlovet :)

Sen fick vi även tillbaka det första anatomiprovet som vi skrev förra måndagen. Jag tyckte inte alls att det gick bra så jag blev super glad när jag såg att jag faktiskt klarade mig :) Ännu ett prov avklarat, dvs godkänd på.

Nu är det två prov vi skrivit som vi inte fått tillbaka än så hänger fortfarande en del i ovisshet :)

Efter lunch hade vi peptalk i aulan (för hela skolan) och idag var Rune Kalf Hansen där och lagade hälsosam, ekologisk mat och pratade lite om hur man ska tänka osv. Fick självklart provsmaka och det var jätte gott :)

1 kommentar:

  1. Grattis. Gud vad skönt att du klarade provet, nu är det inte många veckor kvar till lov. Kämpa på.
    Kram.

    SvaraRadera