tisdag 12 oktober 2010

Träning ikväll eller inte, det är frågan

Jag har beslutsångest om jag hinner träna ikväll eller inte. Jag borde vara hemma och plugga till anatomi provet i morgon men vill träna ikväll istället. Fast jag har hur mycket som helst att få in i skallen innan provet så det rätta vore att skippa träningen och vara duktig och plugga istället. Men det är ju inte lika roligt så nu har jag beslutsångest. Men samtidigt så är det inte kul att vara på träningen och inte kunna koncentrera sig på det utan bara tänka på att man istället borde vara hemma och plugga. Ja som ni hör så har jag svåra beslut att fatta här under eftermiddagen :)

1 kommentar:

  1. Hoppas att det blev träning. Tror att din hjärna blir mer effektiv efter träningen så du får in det sista med.

    Kram Karin

    SvaraRadera