fredag 22 oktober 2010

WHOHOO

Åh jag är så glad!!! Idag fick vi tillbaka fysiologiprovet som vi skrev för typ en månad sen. Jag var lite orolig att jag inte skulle ha klarat provet, och framför allt inte klarat den sista delen på provet, arbetsfysiologi, MEN jag klarade de! Jag är godkänd! Jag är så himla glad och nöjd. Det är några i klassen som får göra om provet och några som får komplettera med inlämningsuppgifter för att bli godkända så jag är super glad att jag slapp de :) Åh det kunde inte ha blivit ett bättre slut på skolveckan :)

Det är HELG!!!! Så skönt att helgen är här, och hör och häpna, men jag har inte en massa plugg i helgen. Det här är min första ledig helg på jag vet inte hur länge, åh så skönt det ska bli! Det var så länge sen jag hade en ledig helg att jag nästan inte vet vad jag ska göra, haha :) Nej då, det ska nog inte bli några problem att fördriva denna helg.

Vi hade det sista anatomiprovet idag och det gick nog okej. Borde klara mig, men man vet ju aldrig. Nu har vi gått igenom hela kroppen så nu ska man/jag kunna alla muskler, ursprung, fästen och funktioner. Det är bra att vi kommer att repetera detta hela tiden då vi håller på med träning annars skulle jag nog inte komma ihåg allt så länge :)

Efter skolan var det träningsdags. Idag blev det repris på tisdagens hårda, jobbiga, tuffa spinningpass. Idag gick det betydligt bättre att träna, kroppen kändes starkare och jag kunde ta ut mig till max så nu är jag på gång igen :)
Men nu ikväll är det inte mycket som kommer hända, nu är det liggläge i soffan med godisskålen på magen som gäller resten av kvällen, nice :)

1 kommentar:

  1. YEY! Förstod att du skulle klara det där ju =) Du kommer klara nästa också. Sen får du äntligen vila hjärnan i helgen, skönt för dig.

    Kram

    SvaraRadera