söndag 17 oktober 2010

Before and After

Jag hittade lite bilder från hur det såg ut i min lägenhet innan jag började renovera så jag tänkte att vi kör lite before and after pictures.

Jag hittade inte alla bilder, dvs bilderna på hur det såg ut innan vi började riva så ni får se får under, och efter rivning.

Nedan är köket, halvt nedrivet.


Vad fina väggarna blir när man river :)

Det här vad som gömde sig bakom väggen, ett extra litet utrymme

Så här ser det ut idag, dvs det är mitt sovrum


I vardagsrummet var det ett sängloft som gick längds med hela rummet och så här fina blev väggarna efter rivningen

Målarna har påbörjat sitt jobb inne i vardagsrummet


Så här ser köket och vardagsrummet ut idag


Altandörren fanns inte heller när jag flyttade in (som ni kanske minns gjordes den i våras)


2 kommentarer: