tisdag 19 oktober 2010

What is happening to me??

Vad är det med mig? Jag var ganska pigg i morse så tänkte att det skulle bli en bra dag men jag har varit trött hela dagen och inte blev det bättre av att ge och få avslappningsmassage. Jag blir väldigt seg och trött av att ge massage hela dagarna i kombination med att även få. Jag hoppas att bara är det och inte nånting annat. Känns som om halva klassen är krassliga eller sjuka och i morse på väg till skolan kändes de som om jag började få ont i halsen men försökte intala mig om att det bara var inbillning.
Men idag på träningen var jag så grymt trött i kroppen att jag inte alls orkade så mycket som jag normalt brukar. Benen var som bly och jag är även väldigt trött i armarna, och armarna tränade jag inte igår. Vet inte om det bara är så att dagsformen är dålig eller om jag håller på att bli sjuk.
Nu ikväll skulle jag plugga men har verkligen inte orkat, jag är alldeles för trött. Så i morgon MÅSTE det bli en effektiv dag på pluggfronten. Skönt att vi har en soft dag i skolan i morgon så man hinner plugga. Vi ska under förmiddagen på studiebesök på Sveriges Radio och slutar då klockan 12. Sen i morgon kommer äntligen teknikern från comhem och ska fixa mitt internet. Mitt internet funkar fortfarande inte som det ska och när jag pratade med comhem i söndags sa dom att det är ett känt fel i området så kan ju inte annat göra än att vänta på teknikerna. Så i morgon, efter en och en halv veckas väntan så ska han äntligen komma hit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar