torsdag 7 oktober 2010

Koma

Hur kan man vara så trött och seg??.... Känns som om jag varit i koma hela veckan. Tur att det snart är fredag och helg så man i alla fall kan få lite sovmorgon och förhoppningsvis vila ut lite. Idag var det riktigt segt i skolan då jag var så trött men jag skyller även lite på vädret. Detta gråa trist väder gör ju inte att man blir piggare så hoppas på bättre väder snart. En härlig höstdag med sol vore inte helt fel :)

Men som sagt bara fredagen kvar att ta sig igenom sen blir det två dagar ledig, eller ledigt och ledigt, i alla fall skolfria. Har prov nästa vecka så måste plugga i helgen så ledig är jag ju inte men ska försöka hinna med lite träning också, ta igen all träning jag inte orkat eller hunnit med under veckan.
Nu ikväll ska jag titta på tv, känns inte som om jag gjort de på hela veckan. Jobbigt att ligga efter på alla tv program, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar