söndag 3 oktober 2010

Motivation och inspiration efterlyses

Ingen rast och ingen ro här inte eftersom vi börjar morgondagen med ett nytt prov. Denna gång in Anatomi. Eftersom jag inte hann plugga någon anatomi alls förra veckan innebar det att jag var tvungen att plugga in allt nu under helgen. MEN min motivation och inspiration för att plugga är som bortblåst. Det kan ju beror på att det varit så mycket på sistone att man bara vill ta det lite lugnt ett tag.... Men det får man ju inte! Tyvärr så har jag inte alls pluggat så mycket som jag skulle behöva så jag ska göra ett sista ryck nu och se om jag kan få inte lite mer information i skallen, eller om det är fullt där nu.

Men jag har i alla fall varit lite duktig idag. Jag har tvättat, städat lite, burit ner utemöblerna i källaren, ja nu är det slut på den säsongen så nu får dom bo där nere ett tag.
Jag har även varit och handlat en massa mat och fixat några matlådor inför veckan. Men så var det ju de där med att plugga också..... Kanske ska ta tag i de nu så jag får slappa och titta på tv en stund innan det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar