måndag 4 oktober 2010

Monday

Första dagen på ännu en ny vecka är avklarad. Vi hade som sagt prov i anatomi idag och tyvärr så gick det inge vidare.... Jag hade pluggat alldeles för lite och provet var större än jag trodde och dom två kombinationerna går inte alls särskilt bra ihop. Jag är i alla fall inställd på att skriva om provet så vi får väl se hur och när de blir.
Jag är grymt trött och skulle verkligen behöva en hel-ledig dag. En dag utan lektioner, utan plugg och utan måste men det får vänta till vecka 44. Man skulle ju kunna tro att kvällen skulle bli lugn eftersom vi hade prov idag men så är inte fallet. Vi har 30 instuderingsfrågor i anatomi som ska vara klara till imorgon, jag måste förbereda presentationen inför onsdag samt börja läsa dom 50 sidor som ska läsas igenom till Friskvårdslektionen på torsdag. Full fart!! :)

Så nu är det slut på rasten, åter till böckerna, eller nej tror att jag ska jobba med presentationen :)

1 kommentar: