söndag 24 oktober 2010

Sköna söndag

Söndagar är så sköna samtidigt som man kan känna att dom är lite tråkiga då man inser att helgen redan är slut. Vet inte riktigt vart den här söndagen tog vägen, den gick så himla snabbt. Jag hade planer på att städa idag men så har de inte blivit :) Jag har istället tittat på film, uppdaterat mig på några tv-serier, ätit en massa gott, och ja jag har faktiskt gjort lite nytta idag också, har fixat matlådor men det är ungefär där det nyttiga slutar idag :)
Skönt med såna dagar ibland, kan inte direkt påstå att jag varit bortskämd med dom på sistone.

Men nu är det bara en vecka kvar i skolan innan höstlovet. Ska bli så skönt med en veckas lov. Dock har vi några inlämningsuppgifter som ska vara klara direkt efter lovet men jag hade tänkt att försöka hinna med de nu under veckan så jag kan få vara ledig, alltså helt ledig, under lovet. Men borde inte vara några problem att hinna de nu under veckan då vi har special-vecka nu och då inte har några prov. Som special-vecka har jag valt "tester" så hela nästa vecka kommer jag att hålla på med olika tester så det kommer mest att vara praktiska grejer. Dvs det kommer bli mycket träning. I morgon ska vi göra cooper-testet och Yo-Yo-testet. Cooper-testet har jag inte gjort på typ 1000 år och löpning är ju inte min starka sida så får se hur de kommer gå :) Yo-Yo-testet har jag aldrig testat förut men har hört att de är grymt jobbigt. Kommer väl vara helt död efter nästa vecka om varje dag ska innebära såna saker.
Det kommer bli en rolig vecka, kommer säkert gå lika fort som vanligt. Tycker det är måndag, fredag och söndag hela tiden. Man hinner inte mer än tänka att oj, nu är det måndag igen och en HEL vecka framför sig. Och sen är det fredag direkt, veckorna går så snabbt. Och helgerna ska vi inte prata om hur fort dom går, verkligen ultra-speed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar