söndag 17 oktober 2010

After Saturday comes Sunday

Varför går helgerna alltid så himla snabbt, redan söndag! Min söndag kommer inte bli mer spännande än vad gårdagen var. Just nu håller jag på och tvättar, ska städa lite, fixa matlådor för veckan, plugga så klart (har ju två prov i morgon), men ska försöka hinna klart allting till tidig kväll så jag kan få slappa lite framför tv'n innan läggdags.
Det kommer även bli en promenad runt Djurgården i eftermiddag. Jätte fin höstdag idag men kallt så nu får man verkligen klä sig ordentligt när man går ut.

Igår kväll tittade jag på film. Världens sötaste hundfilm, Hachiko. Åh vad jag blir sugen på att ha hund när jag ser såna filmer. Är i och för sig alltid sugen på att ha hund men vill ha en fyrbent vän extra mycket när jag ser filmer som den. Some Day...... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar