torsdag 30 september 2010

Plugg

Nu ikväll är sista chansen att få in ytterligare lite mer kunskap inför fysiologi provet i morgon eftermiddag. Jag kan tala om att jag INTE alls känner mig redo. Jag har nog inte ens fått in hälften av allt vi ska kunna, eller bör kunna men jag känner tyvärr ingen motivation alls att plugga mera. Jag vill BARA BLI AV MED PROVET, FÅ DE GJORT!!! Jag längtar tills i morgon vid fyra tiden när jag har lämnat in skrivningen och kan få ta helg. Det jag vet inför morgondagen är att provet är långt, många sidor som ska besvaras och att det är svårt. Ja, hur förbereder man sig inför de??!!!
Frågan är ju också, hur mycket mer kommer jag få in nu under kvällen? Ska jag försöka plugga lite till eller ska jag förlita mig på att jag kan MER än jag tror? Svår avvägning....
Men som vi i klassen har sagt, vad är det värsta som kan hända? Jo, att man inte klarar sig och får göra om det, och det är ju faktiskt inte hela världen.

Nej nu ska jag titta igenom Respirations avsnitten en gång till, sen tror jag att jag ska lägga ner pluggandet. Det jag kan, kan jag och de jag inte kan får vi bara hoppas på att det INTE kommer med på provet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar