lördag 16 oktober 2010

Saturday

Gårdagen gick jätte fort så nu är det redan lördag.
Igår började vi klockan 9 (lys med sovmorgon), hade anatomilektion och fick sluta tidigt, halv två, ännu mer lyx!! :)
Så skönt att få sluta tidigt, det är vi verkligen inte bortskämda med så det blir extra skönt då vi får göra de.
Tränade på kvällen, skönt att få köra ett hårt träningspass då de har blivit alldeles för lite träning den här veckan.
Sen kom MiaLotta och HS hem till mig. Vi åt middag, drack lite vin och titta på Idol, jätte mysigt :)

Nu idag händer det egentligen inte så mycket. Jag ska plugga (som vanligt), träna och sen ikväll ska jag bara ta det lugnt och njuta av att inte göra nånting alls :) Ska köpa hem lite gottis till kvällen och sen tror jag att jag ska titta på film, åh längtar redan till kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar