tisdag 19 oktober 2010

Avslappning

Vad snabbt den här natten gick men det var nog bara för att jag sov som en stock, jätte trött igår och sov dåligt natten till igår då min granne och hennes pojkvän bråkade halva natten och därmed höll mig vaken. Men nu tror jag att jag sovit ikapp lite :)

Idag har vi sista dagen på vår massageutbildning och vi ska gå igenom avslappningsmassage, kan ibland behövas :) Fattar inte att tiden går så himla fort, helt otroligt att vi redan har klarat av hela massageutbildningen och jag nu är färdig massör. Det jag måste göra nu (förutsatt att jag klarade proven igår) är att massera 5 personer sen är jag färdigutbildad. Nu behöver jag bara 5 personer/"offer" som ställer upp. Kanske kan lyckas övertala någon att ställa upp... någon?? :)

Dags att åka till skolan, hoppas ni får en bra dag :)

1 kommentar:

  1. Jag skulle lätt ställa upp men du kan nog inte vänta till december för det är nästa gång jag är i Stockholm.

    SvaraRadera