tisdag 12 oktober 2010

Tiden räcker inte till

Jag förstår inte hur jag ska hinna med allt jag vill. Jag går i skolan hela dagarna (8-16) utöver de ska man hinna plugga till alla prov och inlämningsuppgifter och allt annat. Jag ska även hinna med min träning, vilket tar minst 2 timmar (ta sig dit, träna, ta sig hem, duscha). Sen de där med att fixa middag tar ju också en himla tid, tur i alla fall att man har diskmaskin och slipper ta hand om all disk. Hemmet kommer i sista hand just nu. Skulle behöva göra en storstädning snart men det får helt enkelt vänta, hinns inte med just nu.
Sen om man har tur så hinner man även med att sova några timmar innan allt börjar om igen. Varför finns det inte fler timmar på dygnet?? Just nu skulle jag helt klart behöva ett par, tre timmar till per dygn.
Som ni kanske förstår blev det ingen träning idag, det fanns helt klart ingen tid till de. Jag insåg precis att jag har rörelseanalyser kvar att gå igenom till morgondagens prov, usch så jobbigt.... Frågan är hur mycket mer som får plats inne i hjärnan, tror det kokar över snart. En annan fråga är ju hur mycket mer som fastnar så här sent på dygnet. Jaja, en stund till får det i alla fall bli, men jag sätter en deadline på halv tolv, efter de får det inte bli något mer pluggande idag.
Som tur är har vi sovmorgon i morgon, börjar klockan 9, lyx måste jag säga. Får se om jag kan sova lite längre i morgon eller om alla muskler som snurrar runt i huvudet väcker mig. Hade svårt att somna igår kväll då det enda som finns i huvudet är alla muskler och jag ser framför mig vart musklerna går, vart dom har sitt ursprung, vart dom fäster och vilka funktioner dom gör. Man blir ju helt skadad av de här, haha :)
Förhoppningsvis kan jag koppla bort allt så pass länge att jag kan somna och INTE drömma om allt sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar