lördag 23 oktober 2010

Mysdag

Den här lördagen har gått så himla fort. Jag började förmiddagen med träning, ett spinningpass, sen hem och duscha för att sen gå ut och delta i höststädning på gården. Efter en kort städning så mötte jag upp syrran och två vänner på stan. Dom är här i Stockholm över helgen för lite shopping och Mamma Mia i globen ikväll. Vi började med en lunch sen blev det shopping. Jag köpte bara en top idag, fyndade inne på MQ (riktigt fynd, endast 124 kr, me like). Vi avslutade shoppingdagen med en fika sen promenerade jag hem i kylan.
Nu ikväll blir det film, självklart med godis som sällskap. Känner mig redan trött och klockan är inte ens nio, haha, hur ska detta gå. Kanske kommer in i andra andningen annars kommer det nog bli en tidig kväll :) Kanske får en sockerkick av godiset jag köpte, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar