måndag 6 september 2010

En andra chans

Veckan som var drog träningspasset Tour de France igång igen, vilket jag gick på förra hösten. Dock så är instruktören som jag gick för mammaledig, jätte tråkigt då jag gillade henne. Tyvärr så är den nya instruktören en person som jag testat två gånger och inte alls gillade. Jag gick till och med ut från ett av hans pass för jag klarade verkligen inte av honom. Därför var jag i valet och kvalet igår om jag verkligen skulle gå på Tour de France passet men tänkte, alla borde få en andra chans. Han kanske är bättre nu. Sen är det ju även så att när det är just detta passet så är instruktören väldigt styrd på upplägget då de måste följa hur etapperna på de riktiga Tour de France ser ut så jag gick till gymmet och körde. Och jag måste erkänna att det var helt okej, han var bättre än förut. Nu tillhör han verkligen inte någon av mina favoritinstruktörer men jag kan helt klart gå på de här passet utan att störa mig allt för mycket på honom. Känns skönt att Tour de France är igång igen, även om det innebär att det är höst.

Nu är det dags att sticka iväg till skolan. Idag på schemat står Fysiologi, träning och avslutningsvis IT.

1 kommentar: