söndag 26 september 2010

Ny vecka= massa prov och ny kurs

Redan söndagkväll, vad fort den här dagen gick. Vet inte riktigt hur denna dag kunde springa iväg så snabbt för jag har inte gjort så mycket idag. Har försökt att plugga till alla prov som vi ska ha nu till veckan. Första provet är direkt i morgon bitti men ska bli skönt att ha de avklarat. Jag känner att jag måste lägga mest krut på fysiologiprovet som vi har på fredag. Just nu förstår jag inte hur jag ska kunna få in allt i skallen men har ju några dagar kvar så förhoppningsvis sätter sig i alla fall nånting. Måste erkänna att minnet inte alls är så bra som det brukade vara, är väl att man börjar bli gammal :)
Får se vad som kommer först, paniken eller att jag faktiskt förstår, eller kommer ihåg snarare.

I morgon börjar vi på en ny kurs igen och den här kursen ska bli riktigt skön :) Vi ska nämligen ha massage HELA veckan. Det är ju ganska jobbigt att ge massage men man kommer ju även att få, så det ska nog gå bra. Mina muskler kan helt klart behöva massage nu :) Men träningsvärken börjar faktiskt ge sig lite så nu kan jag gå igen utan att se ut som om jag vore 100 år gammal :)

Varför blir man så trött av att läsa? Jag skulle nog kunna somna nu, i alla fall nästan :) Men en liten stund till får man väl hålla sig vaken. Finns det något bra på tv mån tro, så man kan fördriva en timme eller två :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar