onsdag 15 september 2010

Same same....

Här rullar allt på som vanligt. Idag hade vi Drama i skolan, gick bra. Vi övade på improvisation och kommunikation, var roligt :)
Efter lunch hade vi klasstimme där vi bland annat bestämde vilka personer som är ansvariga för dom olika projekten vi ska hålla på med under året. Jag tillsammans med tre andra är ansvarig för vår studieresa. Just nu, utan att vi bestämt något, så lutar det åt att vi kommer åka till Marbella. Jag tror det kommer bli kanon bra :)
Sen har vi en massa andra projekt under året som också kommer att bli super roliga, längtar :)
Efter klasstimme fick vi faktiskt sluta så blev en tidig dag för oss, mot vad det normalt brukar bli, då klockan bara var halv två då.
Min tanke var att jag skulle få jätte mycket gjort under eftermiddagen men så blev det inte. När jag kom hem så somnade jag så blev en liten power nap, jätte skönt men jobbigt när man vaknar då man är så himla seg och inte orkar komma igång igen. Men har i alla fall läst lite i boken inför fysiologin i morgon. Får läsa ikapp under helgen istället.

Imorgon är det som sagt fysiologi och fyspass som står på schemat, skönt att få röra lite på sig och inte bara sitta och lyssna :)

1 kommentar:

  1. Åh så härligt =) Hoppas det blir dit ni åker. Vill också!! ;)
    Kram

    SvaraRadera