måndag 27 september 2010

Migrän och massage


Jag har haft lite smått ont i huvudet hela dagen men på eftermiddagen blev det värre och nu under kvällen har det blivit migrän. Har tagit migräntabletter nu så hoppas det ska hjälpa.
Jag hade ont i huvudet som sagt redan i morse, tror det berodde på att jag sov dåligt i natt. Eller snarare att jag hade så himla svårt att somna igår kväll att det blev för få timmars sömn helt enkelt.
Vi har ju idag haft massage hela dagen och det är ju sååå skönt att få massage men man blir lite mosig av det så de har inte direkt hjälpt huvudvärken. Bara att hoppas på att det känns bättre imorgon, får lägga mig i tid ikväll så jag kan sova bort de :)

Som sagt, dagen började med vårt första prov, som var i HLR. Det gick nog bra, kändes helt okej så hoppas att det stämmer. Nu är prov 1 av 3 gjort för den här veckan :)

Massage var det ja, super skönt att få massage, speciellt som jag igår och idag har haft lite ont i ryggen. Efter dagen så känns det bättre, perfekt att få massage på skoltid :)
När vi får massage så kan vi inte bara ligga där och njuta utan ska givetvis ge feedback men självklart så hinner man även njuta en del :) Men det är påfrestande att ge massage, känns i händer och armar. Men vi kommer väl träna upp våra massagemuskler under veckan och året :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar