måndag 20 september 2010

Monday

Då har vi kickat igång ännu en vecka. Måndagen är nu avklarad (i alla fall snart) och den har gått jätte fort.
Idag började vi en ny kurs, Anatomi så dagen har spenderats med att försöka lära sig en massa kroppsdelar på Latin. Jag har förväntat mig att denna kurs ska vara ganska svår men efter första dagen så känns det ändå okej. Men som sagt, bara en dag har gått så hur jag känner kommer nog att skifta några gånger under kursens gång.
För att få ett avbrott under dagen så körde vi pilates i en timme innan lunchen. Jätte skönt att få röra lite på sig och inte bara sitta still hela dagarna.

Efter skolan åkte jag direkt till gymmet och körde ett spinningpass. Denna vecka är det uthållighetsträning som står på schemat så självklart var passet väldigt jobbigt.

Nu ska jag läsa igenom lite av de vi gjorde idag på Anatomin innan det klockan 22 är dags för "mitt" tv-program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar