fredag 24 september 2010

Jag tjatar

Men aj aj aj vilken träningsvärk jag har! Det kommer ju vara värre i morgon så då kommer jag väl knappt kunna gå. Jag har sjuk träningsvärk i baksida lår, vaden, armar, bröstmusklerna och magen, dvs HELA kroppen.
Idag fick vi spä på träningsvärken i skolan lite till då vi körde ett styrketräningspass. Det var inte lika jobbigt som passet igår men helt klart jobbigt så det kommer kännas i morgon. Det som var extra jobbigt på dagens pass var att jag/vi hade sån träningsvärk redan innan passet att alla övningar gjorde extra ont att göra. För att ni ska få en förståelse för hur ont jag har kan jag tala om att det gör ont i bröstmusklerna bara av att jag ska ta av och sätta på korken på en färgpenna. Då har man ont! :)

I morse så vaknade jag vid sex tiden och kunde inte somna om, och istället för att bara ha en lugn skön morgon hemma så var jag jätte duktig och åkte till skolan en timme tidigare och pluggade. Bra va?!! Nu i kväll borde jag plugga men tycker att jag får ha en pluggfri kväll, speciellt då jag var extra duktig i morse och pluggade då istället för att sova. Får ta tag i pluggandet i morgon istället och nu njuta av en lite slapp på elitnivå. Tv, godis och cola och inte göra något ansträngande alls :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar