onsdag 22 september 2010

Tennis

Idag hade vi halvklass och min grupp hade bara en lektion idag och den var på Lidingö Tennisklubb. Vår ena klassföreståndare är gammal tennisspelare så han hade lektion med oss. Jag har aldrig förr spelat tennis men tyckte verkligen att det skulle bli kul. Min förväntan var rätt, det var jätte roligt. Sen att man inte var världens bästa på det är en annan sak men det var grymt kul. Vi avslutade vår lektion med spel och i början blev det inte så mycket spel, mest en massa servar men sen på slutet kom vi igång så det blev faktiskt lite spel i alla fall :)


Jag hoppas verkligen att vi får spela mera tennis för jag hade super kul :)
Kan tillägga att jag nog kommer känna av det i morgon, så kanske får spä på pilates träningsvärken med lite ny tennis träningsvärk :)

Kommer året på Bosön innebära att jag har konstant träningsvärk, eller??!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar