lördag 4 september 2010

Träningsvärk

Fick grym träningsvärk efter våra dagar på Gotland och speciellt efter äventyrsbanan men träningsvärk är ändå ganska skönt då man känner att man gjort nånting bra :)
Men för att "mjuka upp" mig lite så blev det igår ett spinningpass med favoritinstruktören. Jag missade ju hennes pass tidigare i veckan då vi var borta så fick kör md henne igår istället. Det var super skönt att få köra ett hårt, tufft pass igen och efteråt så kändes det bättre med träningsvärken.
Det blev träning även idag, ett cykel- och corepass. Känns bra att vara igång med träningen igen då jag inte hunnit träna något den här veckan och förra veckan var jag ju sjuk. Eller jo man kan ju säga att det blivit träningen ändå, vi kör ju lite i skolan och dagarna på Gotland innefattande en hel del träning de med.

Skönt med helg då jag behöver vila upp mig, tog på krafterna på Gotland, hihi :) Jag behöver vara utvilad inför nästa vecka då dom säger att nu är mjukstarten i skolan över och nu sätter allvaret igång, så vi vet vad vi har att vänta.
Nästa vecka börjar vi med två nya kurser, fysiologi och HLR. Vi blir HLR instruktörer och ska göra den kursen nu dom två närmsta veckorna. Vi läser även fysiologi parallellt så det kommer nog att vara fullt upp, men ska samtidigt bli kul :)

Helgens tema är slappa och mys så igår kväll åkte jag hem till J. Vi fikade, pratade, uppdaterade, ja ungefär det man brukar göra när man ses. Var så länge sen vi sågs så var riktigt trevligt att få uppdatera lite igen :)
Ikväll blir det film och gottis, har köpt hem naturgodis och choklad, och cola såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar