lördag 25 september 2010

I gave in to peer pressure

Eller vad vi nu ska kalla de?!! Nu ikväll har jag tittat på The Twilight. Jag har hela tiden sagt att det inte är någon film för mig och därför har jag inget intresse av att sen den eller någon annan av filmerna i den serien. Men min kära vän HS säger om och om igen hur bra dom filmerna är och att jag borde sen dom. Så idag, efter en lång tids övervägande så gav jag efter och bestämde mig för att titta på the Twilight. Jag tänkte att jag ska ge den en chans (men tänkte ju givetvis att det här är en film jag INTE kommer tycka om). Men jag måste faktiskt erkänna att jag gillade den. Den var helt klart mycket bättre än jag trodde och måste igen erkänna att jag nu vill se dom andra filmerna också. Kanske får ta nästa film i serien nästa helg :) Vet inte ens vilken film som är som nummer två, är de New Moon eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar