onsdag 29 september 2010

I need your help

På onsdag nästa vecka ska vi hålla en presentation som ska videofilmas. Vi behöver inte prata speciellt länge, ca 5 minuter och vi får prata om vad vi vill. Jag har dock ingen aning om vad jag ska prata om så nu behöver jag er hjälp för idéer.
Halva klassen har redan gjort detta om där var det några som pratade om deras hemstad, deras idrott, om något som betytt speciellt mycket för dom - en upplevelse, ja man kan som sagt prata om vad som helst. Tyvärr är det blankt i mitt huvud så jag skulle uppskatta förslag :)
Ska jag prata om simning, fotboll, USA, en bok, en film, mina söta små syskonbarn, om mina jobb, mitt fotointresse, ja det finns ju egentligen hur mycket som helst att välja mellan men jag kan ändå inte bestämma mig vad jag vill prata om. Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska prata om simning!:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. El om när amerikanarna var här, då hände det massa roligt som du kan berätta om =)
    Alla grejerna är ju bra som du nämnt, det är ju inte svårt att få ihop tiden iaf, finns ju mkt å säga om allt det.

    SvaraRadera