lördag 18 september 2010

Underbara träningsvärk

Jo då, träningsvärken är här, som ett brev på posten. Jag förstod att jag skulle få träningsvärk efter innebandyn och mycket riktigt så kom den igår. Jag tycker att man ska träna bort träningsvärk så igår efter skolan blev det ett spinningpass. Ett hårt och tufft pass som kändes grymt i benen men jag tror att det hjälpte men för att vara på den säkra sidan så körde jag även ett träningspass idag på förmiddagen så nu borde snart träningsvärken vara borta :)

Det har blivit ganska mycket träning sen jag började skolan. Den här veckan har det blivit 6 träningspass så den stora frågan är ju om det imorgon ska få bli en vilodag, ja det återstår att se.

Jag har en hel del jag ska hinna med i helgen och än så länge går allt enligt planerna. Just nu håller jag på och tvättar och samtidigt fixa mat för att frysa in. De närmsta veckorna kommer det vara mycket i skolan (mer än normalt) så då är det bra att redan nu fixa en massa mat och frysa in så det bara är att ta fram, både till kvällsmat och till matlådor.

Men nu är det dags att ta i själva skolarbetet, alltså plugga. Det känner jag mig inte riktigt lika motiverad för att göra så det blev att jag bloggade istället :)
Men snart ska jag börja.....
Nästa vecka börjar vi med nästa kurs - Anatomi. Igår avslutade vi kurserna Träningsfysiologi och HLR så vi har nu en vecka på oss innan dom proven. Vi har 2 prov i HLR och 1 prov i de andra så det kommer bli 3 prov på en vecka så gäller att börja plugga i tid.
Nu blir det en sväng ner till tvättstugan SEN ska jag plugga. Fast börjar bli lite hungrig så kanske måste äta lite först SEN plugga :)
Har i alla fall köpt hem godis som motivation till allt pluggande, för de MÅSTE man bara ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar