fredag 12 februari 2010

Det är fredag :)

Yes helgen är här och jag är faktiskt på benen idag, nästan helt frisk. Min röst är fortfarande inte helt tillbaka men nu hör man vad jag säger i alla fall :)
Nu har jag vilat och tagit de lugnt i så många dagar så idag är det full fart, ja nästan i alla fall. Jag tränade på lunchen, ett härligt myspass med favoritinstruktören. Dessvärre var det sista lunchpasset med henne för min del eftersom från och med nästa vecka kan jag inte längre gå på dom. Inte på stadion i alla fall, återstår att se om jag kommer kunna träna på lunchen framöver men jag hoppas de (fast då blir de ju på ett annat sats).
Nu har jag ett par timmar att ta det lugnt på, äta lunch och fixa lite innan det är dags för andra träningspasset för dagen. Även de passet är med favoritinstruktören men då är de inte längre myspass utan ett ordentligt hårt pass. Men jag kommer ta det lite lugnt eftersom jag inte är 100% ännu. Men jag har inte ont i halsen längre eller feber och då får man träna så det ska nog gå bra. Jag tror att man återhämtar sig fortare om man kommer igång ingen och inte bara ligger hemma och slappar :)
Sen ikväll är det aw med MiaLotta och några arbetskollegor till henne. Det ska bli, kul att träffa lite folk, kan jag behöva som legat hemma hela veckan. Vart vi ska det vet jag inte, jag hänger bara på :) Men jag tycker helt klart det är dags för MiaLotta och jag att dricka lite vin för det var alldeles för länge sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar